Tuesday 3 April 2012

I think you call me 'sexy'.


ihme scallop-kaulus toppi, primark
(sama vanha) superminineule hame myös primarkista
ja sukkahousut kans primarkista!

mun oli tarkoitus palauttaa tuo toppi mutta mie unohdin ja sitten poika meni ja pesi sen (vaikkei se ollu koskaan ollu päällä kuin ehkä puoli tuntia. onhan se aika söpö mutta tuo kaulus on todella outoa ja tavallaan jäykkää kangasta..

asu tuntui vähän tylsältä noin yläpäässä joten mie päätin vähän asustaa.


"i wear a fez now, fezzes are cool." // "bowties are cool."

koska mie oon aika hirvee doctor who nörtti nykyään (voisin olla pahempi jos vaan jaksaisin ihan oikeesti alkaa kattoo vanhoi 60-luvun jaksoja kanssa. mie katsoi pari ihan ekaa osaa tuossa joku päivä mutta mun keskittymiskyky. ja ensimmäinen tohtori on kärttynen ärtsy vanha äijä. mie en oikein tykkää hänestä kaikkii muihin tapaamiini tohtoreihin verrattuna. mie oon tähän mennessä tutustunut tohtoreihin 1-5 + 9-11, tosin 1-3 + 5 ovat ihan vaan yhden jakson perusteella.) ie kuulin kanssa sellasta juttuu että YLE aikoo alkaa näyttää 'uutta' doctor who:ta tänä kesänä. KATSOKAA HYVÄT IHMISET! melkein toivon että olisi jo syksy niin täällä alkaisi uusi tuotantokausi. mutta sillä aikaa mie varmaan sit katon viimeisintä kautta uusix ja kuuntelen äänikirjoja, ja katson viimeisintä tuotantokautta uusiksi.

jos ihan tarkkoja ollaan, mie aloin/kirjoittelin tätä jo perjantaina tai lauantaina mutta en saanut ihan valmiiksi, ja sitten minulla oli tekemistä sunnuntaina ja blah blah blah.

XX TUKRU

No comments:

Post a Comment