Thursday 5 April 2012

Daipadaipa



Kännykkäkamera rules OK. Joo paitsi että ei oikeasti ruleta edes. Joskus ehkä parempilaatuisia kuvia, lupaan? Joo, olen juonut kahvia koko illan ja tajunnut että melkein kaikki mun vaatteet ovat nykyään H&M:ltä. No toi ylempi kuva ei oo mikään outfit vaan oikeastaan mun kävely/lenkkeilyasu (juu, lenkkeilen hamees ja sukkahousuis - tyyli ennen kaikkea, ou jeah),

Oikeastaan mitään superjännää ei ole tapahtunut viime päivinä. Oon menossa ulos ihan tässä puolen tunnin sisällä danssaamaan ja tämä päivitys on vain kiireinen pikkuinen spämmi. Oon funtsaillut kaikkia kiinnostavia linkkejä ja ajattelin tehdä niistä aiheista postauksen huomenissa tai aamuyöllä (hah, mua ei yleensä väsytä baareilun jälkeen). 

Pus ja kaikkea, mun pitää nyt kohtsiltään kiiruhtaa.

Ai niin, Pulpin The Fear on ehkä rakkain, jätetään se vielä tähän:


No comments:

Post a Comment